VILL SOMNA

Robin var också sjuk, alltså kan inte jag och han redovisa shitet. Så jag sjukanmälde mig från skolan.. Jag ringde tobbe ding ding och fråga om jag skulle sjukanmäla mig hos honom, jag går ju i fyran :P haha! Det gickde bra.

Jag fick precis sånt dära ryck, städryck! Allt känns äckligt, jag känns äcklig. Så jag har städat satan nu på jäligt kort tid, jag orkar egentligen inte, jag har inte så mkt krafter just nu, men jag var tvungen! Ska duscha nu snart, hoppas man känner sig lite fräschare. Palla va sjuk!

Nu är Sheriffen iväg och betalar resan, jag blir helt pirrig i hela kroppen, och stressad! Fanjag måste ha nya kläder! Skor dessutom! BIKINI! Fast.. Det är en månad kvar, knappt! Mamma gillar inte att jag ska iväg, eller jo, hon tycker det är roligt att jag ska resa. Men inte i två veckor säger hon :) Åhh så härligt, undrar om syrran tycker det ska bli skönt (?)

Nikki äter grisöra i min säng, fresh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0