EN MASSA I ETT INLÄGG

Ikväll har jag jobbat. Ska jobba hela helgen :( Men det är gött ändå, pengar är ju bra. Speciellt nu med tanke på resan. :) Men jag är trött. Imorgon kväll ska jag träffa babe <3 :) Jag är lite sugen på att sticka ut, men njää, hon ska spara pengar! :) Det går ganska så bra ändå, I'm proud. Förutom att jag handlade tre par skor idag, MEN jag var på skopunkten och det räknas inte riktigt. Plus att det är skor som jag ska ha när vi åker. :)

Du är falsk, falskare får man leta efter. Det som är bra med det är att jag för en gångs skull verkligen vet var jag har dig. Jag lättar inte mitt hjärta för dig längre, men jag är iallfall ärlig och står för vad jag gör och säger, till skillnad från vad du någonsin har gjort. En människa har aldrig ljugit så mycket för mig, som du har gjort mot mig. (Vad jag vet iallafall). Man håller sig till en sak. Jag saknar inte dig alls, konstigt kan jag tycka, men så är det ;) Det är svårt att vara din vän.

Jag tror inte denna personen kommer ta åt dig ang vad jag precis skrivit, för jag tror inte du fattar. Du kan säkert till och med fråga vad som har hänt, och om jag mår bra. Haha. Men jag vet iaf att du läser min blogg.

På tal om det, jag mår fint. Jag har nog aldrig varit gladare faktiskt. Det känns ganska så otroligt eller kanske mer konstigt. Eftersom jag innan har trott att jag hela tiden har varit tillfreds med situationen, olika förhållanden osv.  Men nu vet man, nu mår jag bra. :)

Vilket konstitg inlägg detta blev. Nu måste jag sova, men det var skönt och skriva av sig. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0