FULL FULLARE FULLAST

Idag har jag jobbat, började kl 9 imorse. Jag är helt slut, fruktansvärt trött OCH PARTY SUGEN! Det är ingen bra kombination vill jag säga. Jag har druckit en öl, jag känner av den! Najs iofs. Jag har inte druckit öl på typ 1 år, jag har inte vågat, eftersom där skulle vara gluten skit i det.. Men idag provade jag, jag mår fint. Jag vet dock inte om jag vågar hälla i mig fler.

Som sagt, jag är trött. Jag somnar snart, eller hade kunnat, och jag hatar de jävla bussarna som går så jävla dåligt! Jag vill ta busse nu, men den går inte förens 22.10.. Vafan! Men idag, ikväll mena jag. Ikväll kommer bli bra. Skit i att jag är trött och att jag är glansig i ögonen av trötthet, jag ska bli full.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0