I need me a remedy, been looking for remedies. I need u to be around.

Oj ja, vad har hänt?

Jag har handlat alla julklapparna, jag har pratat mycket i telefon, jag har bråkat skrikit och gråtit, jag har legat vaken om nätterna och varit cp trött på dagarna. Jag har fikat med Cicci och Filippa. Jag har varit på systemet för första gången. Jag har ätit på tamnakthai (eller hur det stavas). Jag har handlat en skiva till mig själv, länge sen man handlade skivor.. Jag har varit hos tatueraren och bestämt mig för vilken stil jag ska ha på min tattoo, fy fan vad jag längtar! Jag har jobbat. Jag har busat i snön med min pojkvän. Handlat en hatt som jag säkert aldrig kommer att använda... Oh ja! Sven Melander handlade av mig idag. Hur coolt? Han är grym, vi blev kompisar. Heee... :P Cp trött.


Jag vet faktiskt inte mer, jag minns detta iallafall. Måste gå och lägga mig, ska upp tidigt som fan imorgon, gud vad roligt. Eh nä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0