JAG VILL BÅDE HA OCH ÄTA KAKAN

It's friday! Det är inte ens roligt med helger längre, eller roligt är det väl visst det men jag ser aldrig fram emot en helg lika mkt längre. Det är bara för det jävla jobbets skull, Jag jobbar i stort sätt någonting varje helg. Förra helgen jobbade jag hela, jag drack inte en droppe alkohol. Sheriffen och vodka är på väg hit, thank god! Jag börjar 11 imorgon, jag längtar inte kan jag säga.

Jag är inte så glad idag.. Jag tänker för mycket idag, av någon anledning. Allt möjligt liksom, bara grubblar. Jag är inte så pratglad heller, jag vill mest bara lyssna. Men det vänder snart!

Jag har städat mitt rum idag, Dvs slängt upp det mesta i sängen, åhhhhhh! Jag är trött på mig själv idag.

Kommentarer
Postat av: Fisen

ska berätta ngt riktigt SJUKT!!!

2009-04-05 @ 12:44:17
URL: http://chokladminpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0