SHAKE THAT THING!

Nu har jag och Andree varit och tränat! Så jävla duktig jag känner mig. Jag hade ingen motivation och har varit dö trött hela dagen, alltså fruktansvärt. Men jag var duktig och tränade på riktigt bra ändå :) Sen åt jag en sallad, jag orkade inte göra någon riktig mat så jag handlade salladen på pizzerian :p


Vad ska man göra nu då? Jag vill bara äta en massa. En fet pizza hade varit gott! Jag har inte ätit det på sjukt jävla länge, tack vara gluten skiten. Och jag är för lat för att göra egen.. Fruktsallad hade också varit gott. Eller glass... Jag kan fortsätta i evigheter. Jag är sugen på att äta då ja..


Kommentarer
Postat av: Lisa

Intermezzo gör glutenfria :P

2008-10-06 @ 22:01:14
URL: http://chokladminpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0