JOBBAT OCH TRÄNAT

Nu har jag precis kommit hem från gymmet. Jag kände mig duktig idag när jag tränade, jag hade mer energi :) Nu är jag helt slut i hela kroppen, jag vet inte var jag ska göra av mig själv..

Jag ska jobba imorgon och på fredag också :) Skit bra! Ahh jag är så trött så trött så trött sååå.. Jag ska försöka gå och lägga mig tidigt idag, fast jag vet redan nu att det inte kommer att gå..

I helgen är det poolparty :D Jag vill dagarna ska gå fort nu, eller njä. Fort till nästa vecka iallafall, då ska jag till tatueraren och dagen efter till frisören! ;) Mitt hår är så jäkla slitet nu med tanke på hårförlängningen jag gjorde, sol, saltvatten, klor osv.. Jag funderar på att klippa av ganska så mycket.. Ska även färga, äntligen! Jag ser ut som en morot i håret så mycket som det har blekts haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0