LÅNGT BORTA, PÅ EN ANNAN PLATS KANSKE, MED EN ANNAN DIALEKT

Omg omg omg!

Jag pratar med en kille på msn nu, som jag träffade när jag var i Grekland. Han var sååå snygg, solbränd, solblekt rufsigt hår osv.  Han är dessutom från London, och hans dialekt gjorde honom ännu attraktivare! Sen att vi var i paradiset, dvs Korfu gjorde inte situationen lättare. Jag kommer på mig själv med att ljuga när jag pratar med honom, jag kan inte hjälpa det. I'm free as a bird. Vadå free as a bird? Det är jag ju inte alls. Jag märker även att min engelska är jävligt dålig, sitter och slår upp vissa ord osv. Jaja, jag tror iallafall att det hela hade med platsen att göra. Och framför allt dialekten. Mums. Så hiimla fint, så vill jag prata.

ill speak to you soon xx


Kommentarer
Postat av: Lisa

internettolken.se vill bara tippsa;)

2009-03-17 @ 12:57:55
URL: http://chokladminpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0