HEART U

Här sitter jag, i min rosa pyjamas med stjärnor på, i min säng, på mitt rum, med en förlovningsring på mitt finger. Nää, okej, det är ingen förlovningsring. Men det är en ring, som jag har fått. Den kostade en femma, den är tryckt i affären! Den är fin, för att vara en tryckring iallafall. Ne, ska jag någonsing förlova mig så ska det vara en fin ring som ska sitta på mitt finger. Men iallafall så gillar jag ringen.

Inatt kunde jag inte sova. Vid 02.30 tittade jag på klockan och tänkte att jag verkligen borde sova, jag försökte men det gickde inte. Somnade en stund och sen vakna jag, hur jävla många gånger som helst! Sen var klockan lite över 05, skit roligt! Speciellt när man vet att klockan ringer kl 10 och man ska först till skolan, sen iväg och jobba.

Kommentarer
Postat av: helena

du skrämde mig där vid dem första meningarna ^^

2009-03-05 @ 19:17:45
URL: http://helenaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0