PHONE FOR LONE

I förrgår tappade jag min mobil i golvet, sen fick jag inte igång den igen. Så nu har jag en låne telefon, a phone for lone. Jag gillar den nästan bättre än  mig egen, det är illa. Jag fick även ordnat så jag inte längre ska betala två räkningar, hoppas telenorsnor gör sitt jobb för en gångs skull. 600 spänn i självrisk sen, fii faan så roligt!

Jag har tagit ett hål i mitt öra, igår gjorde jag det. Bara sådär, impulsivt. Trevligt, men det gjorde ont. Jag piercar mig helre i naveln igen än och känner smärtan i örat, haha. Jag sa till pappa i telefonen att jag hade piercat mig, "vad har du gjort sa du?" Piercat mig i tungan! "vaar hade du gjort deeet?!" Hahaa, det var roligt :)

Idag ska jag jobba, sen ikväll är det fest! Wiihooooo, sup och svälj, nu är det helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0