"JAG SKA BLI JÄTTE FRAMGÅNGSRIK, SÅ KAN JAG KÖPA MASSA SKOR TILL DIG"

Jag hatar måndagar.
I fredags jobbade jag fram till lite över 9, sen kom min lööövah hem till mig. På natten mådde jag skit! Jag fick sjukanmäla mig från jobb på lördagen. Det kändes förjävligt. Hela lördagen tillbringade jag instängd på mitt rum,  jag låg i sängen hela dagen. Fram emot kvällen hyrde vi film med syrran, jag krängde ben & jerry och fick ont i magen. Inte klokt så känslig jag blivit :S Jag såg en och en halv film, sen somnade jag. Klockan var typ halv 4 på natten, jag hade all rätt o vara trött.

I söndags var jag i malmö. Jag handlade nya dojjs, en Audrey Hepburn box <3, tre halsband, ett armband och blandat smink. Jag har ångest över det nu. Jag  bestämmde idag att jag ska spara pengar, jag ska resa. Igår såg jag på barnhemmet, jag fick höra att den inte skulle vara läskig. Alla ljög! Jag sov med min sänglampa tänd. Jag är världens största mes! Jag är till och med rädd för sjätte sinnet. Detta var alltså en alkoholfri helg. Det var nog ganska så bra. Ah, jag tar igen det på lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0