"DU SER LITE UT SOM EN DINOSARIE IBLAND NÄR DU SKRATTAR. DET HAR JAG TYCKT LÄNGE. DET ÄR FINT!"

Igår jobbade jag hela dagen, det gick sjukt fort, jävligt skönt! Jag fick en avokado av Arash på jobb, den åt jag imorse när jag kom hem från slagt, haha. Efter jobb så mötte jag upp Matilda och två nörd killar som hon hade med sig. Nördigare eller fulare har jag aldrig sätt, det var inte klokt! Men dom var ju trevliga iallafall. Efter det var det hem till Filippa på förfest och lite senare hem till Cicci & Potus på mer förfest. Sen slagt där jag mötte upp kusin Linus och Arash.  Det var roooligt! Jag har haft dö ont i mina fötter idag, men det var värt det! Fan, nu kom jag på att jag glömde min kamera hos Filippa.

Idag har jag jobbat en stund, bara 4 timmar. Men jag trodde nästan jag skulle dö. Jag ångrade djupt att jag sa ja till att jobba idag, igår när de frågade mig.. Men nu när man är hemma känns det gött! Jag har ont i min högra arm, Jag hade armbrytning igår, jag vann över min man! På ett ungefär iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0