YOU'RE SO SAD MAYBE YOU SHOULD BUY A HAPPY MEAL

Nu gör jag det igen. Är uppe sent, så är jag trött imorgon. Jag känner mig sliten. Varför sitter jag uppe? Jag tror inte jag missar speciellt mycket om jag går och lägger mig.. Jag tänker så mycket på nätterna, det är kanske det. Det är både skönt och jobbigt.Jag är uppe och grubblar på allting. Vissa jävligt onödiga saker, sen så resulterar det i att jag är förbannat trött på dagarna. Idag gick jag faktiskt en runda, med mig själv som sällskap.

Tänk om alla inte dör? Hitintills så har ju alla dött och ingen har ju levt till de var 200 typ, vad man vet. Men tänk om alla ändå inte dör. Aaah, det vet man inte!

Imorgon planerar jag att göra av med mina sista pengar. Xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0