YOU CAN'T STAND ME NOW

Igår var det först förfest hemma hos Cicci. Jag var sjuk, jag valde jävligt fel dag på att vara sjuk på. Men jag skulle ut. Det var lite ont om plats så jag satt på en sån dära stor träningsboll. Och inte kan man sitta still på en sådan heller, jag frösökte mig på att göra lite övningar. Hur smidigt som helst. Innan vi lyckades komma till förfesten så missade jag en buss, det var bara till att gå hem och börja dricka. Tur man hade sällskap hehe. Sen gjorde vi ett nytt försök en timme efter, inne i Malmö så skulle Matilda hoppa på samma buss som vi var på, hon missade den. Så medans vi väntade på henne käkade vi pommes, fyyy..

Senare var det dags för utgång. Några av oss stack till slagt och vissa till kb. Jag åkte till slagt. Sjuukt lite folk, jag vet inte varför jag stack dit. Jag vet ju om att det inte är lika mycket folk ute på fredagarna.. Men inte kb iaf, örk! Ibland kan man väl offra sig, men inte igår! Jag älskar att dansa. Det är så skönt. Jag stannade nästan till slängningen, fast än att jag inte mådde bra. Men det är såå roooligt!

Gick och la mig vid 6 tror jag, rätt ner i bingen! Jag vaknade vid 11, gick upp och åt sen somnade jag om och vaknade kl 14 igen. Jag mår inte jätte bra, eller ja, jag mår bättre än igår. Konstigt nog. Jag hatar hosta och framförallt hatar jag att vara hes! Äckliga förkylning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0