UTSLÄNGD FRÅN KB. :/

I fredags åkte jag och Fredrik in till Malmö, fikade och handlade lite. Himla trevligt, så länge sen man sågs nu, och det är kul att man fortfarande har kontakt :)

På kvällen mötte jag upp Matilda och sedan åkte vi tillsammans hem till Filippa och Rutger, party time! Förfestade där och sen drog vi till Retro, sen vidare in till KB (jag fick offra mig).. Dansade och dansade, tills jag blev utslängd! Jag? Oskyldiga lilla jag? (lilla och lilla..) Det var inte för jag hade druckit mycket. Vakterna där har bara äcklig jävla attityd! Dumma i huvudet, det sa jag till honom också, då tog en annan vakt mig och slängde ut mig. Jag fick inte ens hämta min jacka! Nej det var bara ut som gällde, så de jag var där med fick gå in och ta min jacka. Dumma i huvudet! Åhh! Jag blir upprörd på nytt igen! Sen tröst åt jag pommes.

I lördags var jag, min mamma och Filippas mamma hemma hos Filippa, kafferep! Rooligt, jag var helt död bara. Men det var kul ändå. Senare på kvällen åkte jag hem till Kajsa och käkade middag där :) Sen åkte vi in till Malmö för att se bio, men där var sjukt mkt folk, så vi sket i det och körde till Furulund istället. Kom hem vid 11 tiden. Stefan och folket ringde och sa att jag skulle komma in och festa. Jag var ju skit trött, tåler inget längre :P Jag sa att jag inte hade tvättat håret på länge så jag ville inte. Och jag hade inte tvättat det heller.. Nej, jag stannade hemma. Jag föll iintee för grupptrycket, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0