TILDAS KVÄLL

Haaha! Såhära kan det gå, en helt vanlig lördagskväll..

johanna säger:
hur var din kväll?
tilda säger:

märklig!

tilda säger:

mobilen dog

johanna säger:

varför var det märklig?

tilda säger:

innan mobilen dog så smsade jag en kille som jag träffade för typ ett år sen på debaser och inte har haft nån kontakt med sen dess.. bara som en kul grej.. blev att vi träffades

tilda säger:

sen skulle han träffa sina vänner så jag tänkte träffa mats.. sa att jag skulle ringa när jag var utanför honom.. men då var mobilen död

tilda säger:

jag lyckades hitta en kille som gick förbi som bodde i närheten å hade en laddare som passade.. följde med honom hem å satte i laddaren å ringde mats och sa till honom å komma ut å möta mig

tilda säger:

men han kom inte

tilda säger:

så jag stack till aunschello (som var stängt, klockan var typ 2) och knackade på

tilda säger:

hade tur och emin å en annan som jobbar där satt å snackade där så jag blev insläppt..

tilda säger:

laddade mobilen där å drack en öl.. och stack sen till kalle

tilda säger:

haha, så kort sagt; en märklig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0