"DINA BYXOR SER UT SOM... LAKRITS!"

Igår var det matte och fika, jag har saknat o fika med dig Lisa :P Sen åkte jag hem, var helt död och höll på att somna men jag väcktes hela tiden av sms. Poppis. Jag åkte in till Malmö för att gå till banken och plocka ut lite pengar så jag kan röra mig lite tills jag får nytt kort.. Sen handlade jag såklart, två armband, sjal, strumpor. Smått skit. Sedan tog jag thaimat med mig hem, muums.

Igårkväll blev jag upphämtad och sedan blidde det bio. Benjamin Button. Pitt är snygg! Jag bölade, såklart. Hela vägen hem sen var jag rent snuvig, tihi. I salongen såg man alla torkade sig på kinderna. Filmen var bra, eller den var fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0