ONSDAG

Jaahaaa jaa! 

Jag har egentligen inte att skriva, tror jag. Men jag vill skriva, så jag tänker göra det ändå. 
I måndags försov jag mig. Vaknade kl 9 av att Lisa ringde.. Jag hade glömt o ställa klockan :/ Inte likt mig, men det var ju rätt skönt ändå, måste jag erkänna. I tisdags var jag ledig, kommer inte ihåg vad jag gjorde, jo! Jag åkte till skolan ändå, för Lisas skull, det var den dagen jag var så himla snäll. :) Idag var det skola, sen efter det jobbade jag. Dags att fylla på kassan.  Imorgon är det skola och på kvällen är det jobba på kockums.. Fredag, lördag & söndag är det jobb. TRÅKIGT! Jag hade behövt plocka mina ögonbryn, fy fan så tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0