YOU AND ME, AND ALL OF THE PEOPLE

I fredags jobbade jag från 10 - 19, det var sjukt jobbigt, mördarpass! Efter det åkte jag hem till Filippa med Matilda, vi tittade på Yrrol (vilket var ännu roligare när man var full) och blandade drinkar och shottade alldeles för mycket. Sen stack vi till Deep, första gången jag var där. Filippa trodde alla där var bögar osv.. Jag sa nä! Så vi testade, vi gick fram till två killar i baren, bara för att testa liksom. Det visade sig att dom inte var bögar, jag hade rätt! Haha. Jag fick tre drinkar av den snubben, och en autograf på handen. Vi tackade och gick där ifrån, något fullare. Jag snodde en hatt med föresten. :)

I lördags, jag vaknade och mådde sjukt dåligt. Sällan jag mår dåligt dagen efter, jag blir lika lack varje gång! Jag åkte hem till Sheriffen, sen åkte vi in till malmö, jag kommer inte ihåg vad vi gjorde.

I söndags var jag med på dop. Jag var fortfarande sliten sen fredagen, och sen lördagen, jag fick nästan ingen sömn. Trevligt och se ut som 7 svåra år första gången man träffar släkten osv.. Men det var trevligt, jag har nog aldrig varit på dop, som jag kommer ihåg då, jag har varit för liten. Men hur som helst så var det trevligt :)

Jag orkar bara lägga upp en bild nu från i fredags.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Precis denna bilden jag menade, jätte fin men jätte fulla haha:D

2009-02-24 @ 12:59:16
URL: http://chokladminpassion.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha, tack så mycket :D

2009-02-24 @ 13:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0