MIN ALLA HJÄRTANS DAG

Det märktes igår att det var alla hjärtans dag. Många handlade hjärtformad salami och var extra trevlig mot en, gulligt. Jag slutade 21.15 sen blev jag upphämtad och uppvaktad :) Jag blev förresten uppvaktad ggr 2 igår, det var.. Skumt.. Det blev en spontan utgång. Vi mötte upp mina kusiner och en arbetskollega till mig inne i Malmö. Jag dansade satan, jag dansade till och med nykter. Jag tror det var den bästa alla hjärtans dag på länge, eller någonsin. Det var kärlek överallt, hela natten lång. 

En slagt bild från igår. 

Kommentarer
Postat av: helena

das sheriff?

2009-02-16 @ 13:03:50
URL: http://helenaisaksson.blogg.se/
Postat av: Johanna

yeah baby

2009-02-16 @ 22:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0