EN ROS OCH ETT VANILJHJÄRTA

Igår var jag på hudanalys, hon tittade på min hy i ca 30 sekunder, sen var det klart. Sen plockade hon fram lite produkter till mig som var bra för min hudtyp.. Satan så dyrt! Jag handlade bara två stycken, jag hade inte råd med mer för tillf'ället.. Lisa jag har knappt råd till center syd imorgon bara för detta, haha. Jooråå :)

Igår på jobb fick jag och Josse vars en ros av Arash, sä snällt! Sen att man kunde ta de i personalrummet hör inte till saken tycker jag :) I förrgår sa jag till Arash att jag var hungrig när vi jobbade.. Efter 10 minuter kom han in med ett vaniljhjärta till mig. Värt att nämna. Min syster är med en kille just nu. Och här sitter jag vid datorn, jag kom precis på mig själv att sänka volymen när jag hör att de närmar sig..

Jag saknar min fruga. <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

New yorker here weee come:D

2009-02-17 @ 13:23:59
URL: http://chokladminpassion.blogg.se/
Postat av: Frugan

Saknar dig med stumpan<3

2009-02-17 @ 18:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0