BEVERLY HILLS

Jag får aldrig sova. För det mesta så är det någon ringer bara för att snacka lite eller, som idag, så fick jag ett sms. Fast jag blev iof ganska så glad för smset, men ändå. Nu är jag ju trött. Förkylningen är inte ett dugg bättre heller! Har varit förkyld i en och en halv vecka nu, det borde bli bättre nu. Klaga är en sak jag kan iallfall..

Nu tittar jag på Beverly Hills. Dylan är så jävla snygg! Brandon är det inget fel på heller. Jag kommer ihåg förr, när jag altid skyndade hem från skolan för att se på det. Och jag kommer ihåg när Jason Priestly (Brandon) gifte sig, när jag läste om det i skvaller tidningar. Jag blev besviken. Om jag minns rätt så hade han vit kostym på sig när han gifte sig.. Ja..



Idag vet jag inte vad jag ska göra, jag vill bara bli frisk . Så jag kan träna, jag är så sjukt sugen på att komma igång riktigt med träningen igen! Det ska bli så skönt. Ahh hatar att vara förkyld!

Kommentarer
Postat av: helena

bli frisk bli frisk! <3

2008-09-24 @ 11:42:00
URL: http://helenaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0