BIO OCH UPPE LÄÄNGE

Bion igår var helt okej, såg Tropic Thunder. Det hade sina stunder, men det är väl ingen jag ser igen :p Sedan sov jag i Svedala, eller sov och sov. Vi somnade vid typ halv 5 - 5 på morgonen. Sedan ringde klockan 8, men sov vidare till 8.30 :p Sen 15 minuter efter så gick jag till skolan, hur pigg och fräsch som helst. Haha., usch. Fikade med Lisa såklart (a)

När jag kom hem från skolan så åkte jag och Filippa till jägersro och framkallade massa bilder. Hon hade bilder ända sedan balen i 9:an som hon framkallade, haha! Sen handlade jag hårspray.


- Ja tuggummit är ju inte hallon smak direkt..
- Det är orange - mango. 
- Ja.. Vaa??
- Ja asså apelsin och mango.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0