TREVLIGT SÄLLSKAP

Andree kom hit för att kolla på Braveheart med mig. Jag gillar inte ens filmen, men Mel är ju ganska snygg i den. Kolla kroppen.

Jaja, det var inte det jag skulle komma fram till, vi tar det igen...

Andree kom hit för att kolla på Braveheart med mig, han var skit snäll och köpte Ben & Jerry glass, nötter och mörk choklad med sig hit. Jag äter glassen och sedan somnar jag, INNAN FILMEN HAR BÖRJAT (den börja kl 9). Sen vaknar jag till och fryser som in i helvete och frågar snällt om det är okej att jag tar en dusch. Vad ska han säga liksom? Nej? Tror inte det va..

Och nu sitter jag och skriver blogg. Jag tycker synd om honom. Jag tror inte han tycker jag är speciellt trevlig idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0