STÄDA STÄDA VARJE FREDAG O SÅ VARJE JUL, DET TYCKER JAG ÄR KUL.

Hur duktig är inte jag? Jag har städat! Nu är där ganska så fint på mitt rum ^^. Jag funderar på att duscha, men nä. Fan va jobbigt. Jonas kallade mig precis för snorunge! Snällt tänkte jag, sen sa han "ja men du snorar ju hela tiden". Och det var ju faktiskt sant, förkyld som jag är. Han hörde knappt vad jag sa. Hah!

Jag är jävligt trött och faktiskt inte speciellt sugen på utgång idag. Tro det eller ej. Men vafan ska man göra? :p Jag ska ut ändå, blir säkert bra :) Igår när jag och Filippa körde hem från jobb så trodde vi att polisen kom och vi blev skit rädda för de körde precis bakom oss med sitt jävla ljus. Och vi körde lite för fort..  Våra hjärtan stannade nästan haha. Men som tur var så var det en ambulans! Och den var inte till oss..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0