"SPARKA INTE EN KO OM DU SKA ÄTA OST"

Eller ngt. Det var något sånt som någon sa igår iallafall. Jag vet inte, jag fatta inget. Utflippat!

Jaja, det blev en impulsiv kväll igår. Men det är då det blir roligast :) Det var en sjukt rolig kväll, bra tryck hela tiden :D Jag är helt död idag, fruktansvärt trött och sliten är jag. Och jag som egentligen ska ut idag igen. Jag pallar inte. Jag mår inte bra! Jag tror jag skiter i det, min förkylning lär aldrig ge sig heller om jag är ute för mycket, smart jag är va?

Hur botar man bakfylla? Typ.. Hugga huvudet av sig eller något.


Kommentarer
Postat av: Lisa

proppa i den en massa alvedon innan du däckar

så mår du bra dagen efter ;)

2008-09-28 @ 15:34:36
URL: http://chokladminpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0