I WANNA LOVE YOU BUT I'M GROWING OLD..

I söndags var jag och Andree på IKEA. Jag handlade dofljus, en tavla och lådor till skorna. :) Jag fick ju ett ryck i lördags och möblerade om rummet och slänge en massa skit, gjorde bland annat mig av med en byrå. Rummet är mycket större nu! Jag vill måla om det också, ska prata med pappa om det.

Idag ska jag ta bussen till skolan halv 12. Så ska jag fika med Kajsa och sen ska jag på möte halv 2 och kl 2 är det lektion.. Jag ställde min klocka på halv 11 så har jag en timme på mig att göra mig klar. Men fick jag sova ut? Nej! Min syster väckte mig 3 gånger imorse när jag sov. Hon sliter upp dörren och frågar om hon fick låna min Roling stones tröja, jag sa nej (det är ju inte ens min egentligen) sen kommer hon in och frågar var min vicktoria beckham tröja är - vet inte, stick! Sen rycker hon upp dörren än en gång och rotar i min garderob! Va fan gör du säger jag. Då svarar helvetesungen att hon ska ta en röd tröja. "Jaha, den som vi har tillsammans?" Frågade jag..  Nej, det var inte den, då tar hon min röda skinnjacka! SOM ÄR BARA MIN! Som jag är fruktansvärt rädd om också för den delen. Frågade hon om hon fick låna den? NÄ! Jag sa till henne att hon inte fick låna den men hon tar den ändå och smäller igen dörren och sticker till skolan! Jag hatar den helvetes jävla ungen! Hon är den största anledningen till att jag vill flytta. Jag ska sätta upp mig på lägenhet föresten. Jag vill verkligen inte bo hemma mer.. Hemskt är det, inte så konstigt man aldrig är hemma fan. Vänta bara tills du kommer hem ditt äckliga svin! AAAAAAAAAAHHHHHHHHH va jag är arg, och trött! Men bra, då kan jag välja och vraka i hennes garderob idag, jag behöver ju ingen tillåtelse verkar det som. Fritt fram säger jag!


Idag ska jag och Filippa planera vår 19 års fest! :D Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0