I KNOW I'M SELFISH I'M UNKIND

Igår var jag först i skolan och fick fikat :) Jag längtar redan efter fika.. På kvällen åkte jag och Andree till friskis o svettis och fick lite information och kollade runt på vad man kunde träna. Där var hur mycket som helst! Jag funderar på att köpa ett årskort där. Så kan man göra massa olika ju, hur roligt som helst! Jag har fått några engångsbiljetter så jag kan prova på och se vad jag tycker om det. Ah jag längtar, vill prova massa nu! Men jag är förkyld som in i så det får vänta tills jag är frisk igen..

En gammal bild på mig. Verkligen gammal. Jag känner knappt igen mig själv :D


Berättade precis för Pade att jag ska få glasögon.. Blablabla.

Pade - Haha, mobbad.
Pade - Fast det har jag också..

Haha, du är sjuk!  ;D

Kommentarer
Postat av: J

Löööööv your eyes darling!

2008-09-18 @ 14:23:02
URL: http://rymlingfransthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0