FREDAGEN

I fredags var jag först och mötte Robin vid bussen, han hann hoppa av bussen innan jag var framme.. Sen gick vi hem till mig och sedan skulle vi möta Lisa vid bussen, hon hann också hoppa av innan vi kom fram, haha. Jag lyckades inte möta någon som jag skulle.. Senare kom Kajsa hem till mig och efter lite drinkar så gick vi till bussen. Som vi såklart missade.. Men vi kom in ganska så fort ändå (a)

Vi stack till Ice såklart, var annars? Vakten börjar nog veta vem jag är nu. När han såg att jag kom så viftade han bara in mig haha. Vi sjöng några gånger, kommer inte ihåg vilka låtar men det lät säkert hur bra som helst. Not.

Sen tog jag Lisa och Robin taxi till slagt där vi träffade Alex :) Efter slagt så käkade vi, jag åt mos. Så jävla gott! Lisa hoppa in i en bil där några tjejer skulle köra henne hem. Jag var jätte orolig! Sen tog jag och Robin svarttaxi hem för 150 kr ;) Jag tyckte jag var jäklig på att få ner priset och lurade taxin lite, hihi.  Robin var nog också imponerad. Men sedan sa han att han tyckte jag var lite norchalant mot han som körde. Vadådå, det gäller att vara hård när man ska förhandla! Det var en mycket trevlig kväll, tack alla :)

Kajsa kag och Lisa på Ice :)



Lisa, Kajsa, jag och Robin på Ice


Alex, Lisa jag ocg Robin på slagt


Jag och Alex på slagt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0