FÖRKYLD :(

Igår mådde jag bra, jag var frisk. Alla andra jag pratade med igår var sjuka, eller ja förkylda. Så nu när jag vaknade imorse var såklart jag också förkyld. Skit! Nu ligger jag i soffan med halsduk på, filt om mig och tekoppen på bordet. Jag fryser.

Imorse missade jag bussen till skolan. Så mamma fick köra mig, jag kom lite försent till lektionen så jag hade lektion i ca 20 minuter.. Sen slutade jag, lönt. Nu var inte Lisa där heller så jag fick inget kaffe med uppdatering ;( :p Hehe. Iallfall så fick jag vänta en timme på bussen, vilken hemsk dag!


Kommentarer
Postat av: Lisa

vi får uppdatera på onsdag:D

har en del att berätta, säkerligen du med hehe;)

2008-09-15 @ 14:38:25
URL: http://chokladminpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0