FÖRFEST, ICE, KB, ETAGE OCH LOOKALIKE ;)

I fredags åkte jag först in till Kajsas jobb och hämtade henne, sen åkte vi hem till henne och fixade oss och tog vars en drink. Efter det blev vi körda hem till Micha på förfest. Bussresan till Malmö var sjuk, och sjukt rolig! Rent utflippad, me like. Sen stack vi till Ice och sen kom Filippa, Matilda, Josefin och Emma dit :) Efter ett var det Kb, och sedan Etage.

Det var en som frågade mig om jag hade någon lookalike eller något sånt. Och sa att jag var lik Vicktoria Beckham. Sen sa han "det är otroligt" sen hette jag Posh under kvällen. Man tackar..

Kareoke dags! Leende guldbruna ögon och Girls just wanna have fun.





Jag vill tillägga att jag spenderade 100 kr denna afton. Otroligt! Jag lutade mig nog, haha. Jag är bäst! Bäst och pank.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0