DET GÖR ONT NÄR DET GÖR ONT.

Jag orkar verkligen inte duscha. Sen välja kläder, sminka sig och shit! Idag hade jag mycket väl kunnat stanna hemma från skolan, jag vill inte! Bara tanken på att gå till bussen är ju jobbigt.

Igår hittade jag ett par svinigt snygga jeans. 1099 kr eller något sånt. Inte så jätte kul! Vill ha dom, måste ha dom! Hittade ett par skor med, som jag noooog ska köpa imorgon.. Jag är så förbannat trött, inte fan hjälper det att grannen väsnas med jävla borrar eller va fan det är. Jag vill bara sova. Jag längtar tills imorgon. Fan vilken onödig blogg jag har egentligen. Vad skriver jag om liksom? Inget som är roligt iallafall, det har iallafall ingen mening... Kan man ju tycka.

Kommentarer
Postat av: helena

tack det betyder <3 får se om jag orkar prata sen, men inte just nu. försöker mest att smälta allt...

2008-09-03 @ 18:20:15
URL: http://helenaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0