CAN I PLAY WITH MADNESS?

Jag stack ut i lördags.. Först stressade jag hem till Filippa och tog något snabbt att dricka där. Det slog på direkt. Sen åkte jag, Louise, Filippa och Ruter in til malmö och mötte upp de andra. Medans vi väntade tog vi en cider. Sen gick vi till lilla torg på ett ställe som jag aldrig kommer ihåg vad det hette, men där är iallafall 25års gräns så vi kom in men vi fick inte beställa, bögar! Tur gökboet finns, så beställde vars en drink där och sedan tog vi taxi till västra hamnen för att gå på invigning av en ny klubb! Vi stod på vip listan ;) Nice! Jag markerade det svart för jag tycker det är coolt då, haha. Efter att ha varit där ett tag så tog jag Matilda och Louise buss till möllan, jag åt mos. Och sen gick vi till ice och sjöng kareoke - i love rock n roll ;) Haha så roligt. Jag var ganska full. Jag pratade non stop när jag var på väg därifrån. Trevligt tyckte jag.

Idag efter skolan så träffade jag Emelie och Filippa i stan. Nu försöker jag få Emelie till att komma hit så vi kan äta en sallad, jag orkar inte åka in till malmö igen!

Bild på mig och Filippa från i lördags :) Orkar inte läga upp fler. Kolla facebook :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0