"ÅLEN I GROTTAN"

Igårkväll åkte jag hem till kusin Marie, bara sådär. Väldigt impulsivt, sånt gillar jag!  Vi hade filmkväll, bara vi två. Jätte mysigt :) Sen sov jag hos henne, och idag körde hon mig hem så jag hade sådära en 20 minuter på mig att göra mig iordning till min buss till skolan skulle gå. Inte stressigt alls nä. Jag hade samma kläder idag som jag hade igår.

Idag åkte jag med pappa till Burlöv center. Han skulle till optikern så jag följde med och fick en tid nästa vecka. Jag kisar med ögonen hela tiden, skit jobbigt! Sen åt vi wook, eller jag åt det, pappa tog annat. Jag skulle handla lite hade jag tänkt, men mitt kort fungerade inte, det gick inte att ta ut pengar. Jag blev så arg! Fast lite bra var det för pappa betalade det då :)

Detta handlade jag! Massa vitaminer och tee :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh! Dom dära vitamintabletterna tog jag också ett tag innan .. dom i den vita burken.. dom var så jävla äckliga! haha.. nej men dom är ju jättebra o så men jag spydde av dom så jag fick sluta med dom.. :P

2008-09-05 @ 22:54:11
Postat av: JB

haha usch! hoppas jag inte spyr av dom, jag har inte gjort det än sålänge iallafall hehe

2008-09-06 @ 12:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0