VARFÖR ÄR JAG BAKIS?

Jag mår skiit! Helevte vad jag bara vill att denna dagen ska gå, så det kan bli imorgon. Imorgon kommer bli en bra dag säkert. Då börjar Gossip Girl. Ja och syrran fyller år men det var inte så mycket det jag syftade på.. Inget kalas iallafall, skönt! Men fyy..

Den senaste tiden har jag börjar bli bakis dagen efter. Hur fan kan detta komma sig? Nu vet jag hur det känns, usch. Jag vill tillbaka till mitt gamla jag, haha. Det var bättre för, som man brukar säga.

Snart kommer Oskar hit. Vi ska vara döda tillsammans.. Ska jag göra mig iordning? Nee, han får stå ut med att jag ser ut som jag gör idag.

Och föresten, Lisa; Breeze var skiiit! Jag går inte dit igen. :p

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha blir vad man göör de till ;P

var det inte mkt folk då?

2008-10-04 @ 14:12:47
URL: http://chokladminpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0