IT'S FRIDAY, I'M IN LOVE

Idag mår jag hyfsat bra, tack gode gud..

Haha! Idag skulle jag ta bussen till Svedala för att träffa Robin en liten stund. Det var bara det att jag hoppade på fel buss när jag stod i klågerup. Så jag tog Lunda bussen ist. Så typiskt mig! Jag hoppade av på första bästa hållplats för jag tänkte då att jag kunde gå tillbaka. Men icke! Det var ju hur långt som helst. Så jag ringde mamma så fick hon komma och hämta mig, där stod jag ensam på 108an mitt emot en jävla bonnagård. Hahahaha!

Jag ringde till Robin när jag precis hoppat av bussen

- asså.. det kan hända att jag blir lite sen..
- jaså, vad har du nu gjort?
- jag tog fel buss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0