GLASÖGONORM

Nu har jag och pappi kommit hem, hämtade glasögonen och gick och kollade i affärer medans pappa var inne på expert och skällde.

Jag handlade en ny foundation, den såg så rolig ut så jag var tvungen att prova den. Inte för att jag behöver någon ny liksom..

Sen skulle jag och pappa käka, wook då. Som jag hade längtat efter det! Tror ni jag fick min jävla wook? Nej! Vi går fram och jag frågar om dom har stängt, då säger människan att det är okej. Sen ska jag beställa, då säger han att jag ska ta det på engelska. Jag blir chockad. Sen beställer jag och sedan frågar han sin chef något och hon kommer och säger att dom har stängt! Hur förbannad blev inte jag! Hur i helvete kan en jävla idiot som inte snackar svenska jobba på ett sådant jobb där det innebär att prata med alla olika sorters människor?! För det första så kan inte alla engelska.. Först kan han inte språket och sedan får man ingen mat där heller!

Så akta er från en engelsk talande person som jobbar på burlöv center, i wookmaten. Idiot!!

Det ska föresten bli kul att kunna läsa texten på tvn lite mer tydligare nu. Och inte flytta fram soffan, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0