FREDAGEN

I fredags träffade jag först Emelie och sedan åkte jag hem och städade. Sen på kvällen tänlte jag och Robin gå ut och äta och gå på bio. Vi kom in till stan men gjorde typ inget av det, haha! Det blev för sent för att gå på bio så vi sa att vi skulle käka då iaf. Jag bestämde resturang, och jag var ju såklart stensäker på var den låg. Not. För helvete, jag hittade inte skiten. Shit.. Jaja till slut hittade jag den. Fast vi åt aldrig där, vi tog med maten hem istället sen tog vi taxi hem och drack 2 flaskor vin. Haha, vilken dag! Det blev inte som jag hade tänkt mig men det var mysigt ändå :) <3

Kommentarer
Postat av: helena

darling! när får man träffa dig då ;) :P <3

2008-10-28 @ 19:30:10
URL: http://helenaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0