LISTA

Om du inte svarar på den här listan kommer du få världens sämsta kärleksliv i 5 år framöver.


Vem är du tillsammans med?
Mig själv. Nej, men Robin.
Blir du lätt kär?  nej, sådär. Ibland liksom.
Vem kysste du senast? Robin
Är du sån som visar kärlek offentligt? Nej
Hur gammal var du när du fick din första kyss? 11 tror jag. Det var en torsdag kommer jag ihåg. Haha!
Vilken kärleksfilm tycker du är bäst? Dagboken
Har du haft sex med fler än 3 personer samtidigt? Nä.
Vad är det elakaste sättet att göra slut på? Hm. Via bloggen kanske? Heee..
Vad är det värsta en tjej/kille kan göra när det gäller kyssar? Förvänta sig att man ska göra hela jobbet själv, o bara låta tungan ligga där liksom.. Öe.
Är dina föräldrar fortfarande tillsammans? Ja
Är du romantisk? Nej.
När gav du någon rosor senast? Long time ago. Typ i 2an i gymnasiet på alla hjärtans dag.
Är du svartsjuk? Ja.
Vad tänder du på? Vackra ögon.
Vad faller du för utseendemässigt när det gäller killar/tjejer? Ögonen & leendet.
Har du haft sex den senaste månaden? Konstig fråga tycker jag.
Har du kysst någon i regnet? Aaa.
Tar du ofta första steget? Precis som om det skulle behövas.. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0