PÅ HILTON MED HISO

I fredags jobbade jag till 21. 15. Sen åkte jag hem och tänkte att jag skulle sova, men jag pratade i telefon hela natten istället så jag gick oh la mig vid 02.30. Det var härligt att stiga upp kl 07 sen på morgonen och åka till jobb! Eller inte.. Jag var sketa trött! Pappa var snäll och körde mig, när vi kommit halvvägs kommer jag på att jag har glömt nycklarna så jag kommer varken in på jobb eller i mitt skåp. Vi vände och jag kom 15 minuter försent.. 
 
Sen jobbade jag till 16 sen bytade jag om på jobb och sen kom Rutger och hämtade mig, sen körde han mig till Hilton där det var avslutning med andra jobbet och vi firade även Hisos 30års jublieum! Jag Filippa, Matilda och Camilla satte oss i baren på Hilton innan allt började. 

Vi spetsade vår välkomsdrink, vi spetsade mitt kaffe. Filippa hade pluntan med sig.  

Efter Hilton stack 3 av oss till gustav oh träffade Ellen, Ingdrig och Josefin och tog några drinkar. Jag var trött så jag tog bussen hem vid 1 tiden. Filippa åkte med mig. Sen satte vi oss i hennes bil och snackade. O körde lite.. Don't drink and drive...  Jag gick hem och la mig sen 03.30 ringder Filippa mig och hade något jätte viktigt att berätta. Enligt henne då. Enligt mig hade det kunnat vänta. Hehe.

På min hand står det; "Halv 3 utanför mig (Johanna alltså).. "

Nä det är inte jag som har skrivit det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0