ONT, DET GÖR ONT

Idag har jag varit hos frisören. Är inte helt nöjd. Det blev väl bra så men det var inte så jag hade tänkt mig.. Yeye.

Jag har sjukt ont i ryggen. Jag kunde  inte jobba både igår och idag för jag har så ont. :( Igår skulle jag ta en sån påse på ryggen som man värmer i ugnen eller micron. Jag värmde den i micron. Vad fan händer? Jo det börjar brinna! Panik. Så det blev ingen värme på min rygg inte :(

Inte varit i skolan idag heller. Bajs rygg!!!!!! På tal om skolan så kom jag och tänka på Lisa. Jag saknar dig. Hoppas du inte har för ont :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

saknar dig med juuh :)

mår bättre, men orkar absolut inte komma på matte lektionerna (a)men blev sjuk skriven i 3v, men får se hur de känns nästa vecka:)

2008-11-17 @ 19:10:44
URL: http://chokladminpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0