MIN HELG

Kass man har blivit på att blogga.. Yeye. I fredags jobbade jag från 12 till 21.15 sen mötte Robin mig i malmö och sen åkte vi tillsammans till Kajsas jobb och sedan åkte vi tre hem till mig oh kollade film oh käkade. :)

I lördags fyllde jag 19. Fuck I'm old.. Sång och presenter på morgonen, fick mest pengar. Av Robin fick jag en plast ros, han vet att jag dödar allt som är levade hehe. En tröja o ett fint kort fick jag med av honom :) Jag syrran o Robin åkte in till malmö på dagen, jag handlade lite, bla smink på Face, satan så dyrt! Sen på kvällen var det kalas och sen drog vi ut. Vi stannade på Ice tills dom stängde, vi skulle vidare o dansa satan men jag hade och har fortfarande svin ont i ryggen. :( Men kul hade jag ändå :D Gjorde av med 100 kr på hela kvällen, är man bäst eller? Jag och Kajsa hade Pades kort ;) haha.


Benny jag och Kajsa


Jag och Pade


Vi tog taxi hem, jag sov i bilen. Sen sov jag Kajsa o Robin i min säng, trångt! På morgonen vaknade jag och åt choklad, haha :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0