LUGN FREDAG MED FRUGAN

Igår efter jobb åkte jag till Kajsas jobb och sen åkte vi hem till henne oh kränge och kollade filmer :) Vi sket i bion. Mysig fredag, sen sov jag där sen idag kom pappi och hämtade mig. Kajsa visste visst inte att jag skriver blogg, (hej) men du vet du.. :)

Helvete vad mycket snö det är! Fint kan man väl tycka att det är.. Okejdå, det är faktiskt jätte fint. Men nä, snö är inget för mig. Jag ringde precis Robin och frågade om vi skulle åka pulla, jag var inte sådära jätte seriös när jag frågade honom men iaf.. Han sa att det var för kallt! Yeye sa jag.. Sen efter en stund klämde han fram "har ni pullka då?" HAHA! Han var visst sugen ändå ;)

Nej om jag ska ta ett ryck nu och städa. På riktigt, städa då. Jag säger det så ofta att jag ska städa, men jag plockar bara undan mina kläder. Jag lever i en svinstia.. Nästan, inte riktigt.

Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0