HAVEN'T YOU HEARD? I'M THE CRAZY BITCH AROUND HERE

Jag klarade en lugn helg. I fredags var det myskväll med Kajsa och i lördags var jag och Robin ett tråkigt pensionärspar (enligt mig) som bara var inne hela dagen, mysigt.. Det var hemskt!  Lördagen då.. O inte den mysiga delen då..  Jag är så van vid att vara igång hela tiden, jag har inte tagit det lugnt en hel helg på hur många månader som helst. Alltid har det varit något som hänt. Jag Kunde inte koppla av och var småsur för jag var uttråkad. Hehe. Jaja, jag klarade iallafall en vit helg :)

I söndags ringde de från jobb, klockan kvart över 8 (!) oh frågade om jag kunde hoppa in och jobba. Javisst kunde jag det! Så tur jag inte stack ut i lördags, då hade jag varit död om dom ringt kvar över 8. Fortfarande full eller något. Stackars Robin, först får han gå upp tidigt och sedan så skickar jag hem honom, aw, babe.

Idag var jag hos tandläkaren. Jag kom 10 min försent. Jag trodde fan hon skulle dra ut mina tänder så som hon höll på!

Vi kommer nog aldrig kunna vara vänner, tyvärr. Inte helhjärtat iallafall..

Xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0