ÄGGULA SOCKER SPRIT

Igår var det matte och sen åkte jag in till malmö för att fixa mitt bankkort, så snart får jag ett nytt! Sen handlade jag lite, en väska och en klänning, 2 armband och en present. Sen blev jag hungrig så jag bestämmde mig för att handla thaimat och ta med hem, och som den underbara flickvän jag är, handlade jag hem till Robin också som var på väg hem till mig :) Snällt va?

Jag missade Greys igår, var det bra? Yeye, får se reprisen när den nu än är..

Imorse, ca halv 10 får jag ett sms av Robin att han står och väntar på bussen. Alltså var han på väg hem till mig.. Yeye tänkte jag, det är lugnt, jag kan göra mig iordning snabbt om jag vill.. Så jag la kvar en stund. Sen 10 minuter innan bussen var framme i Bara så hoppade jag in i duschen, och satan ta mig vad det fick gå undan sen! :p Sen impulsåkte vi till center syd. Gissa vad jag handla. INGENTING! Besvikelse gott folk, besvikelse.. Ikväll har jag jobbat. Jag börjar även känna att jag börjar bli sjuk, igen! :( Jag måste vara frisk som fan på lördag iallafall! Jag tog precis en äggtoddy (vet ej hur det stavas).. Jag har hört från gubben på jobb att det skulle vara bra. Enligt han så ska jag vara frisk som en ny människa imorgon. Vi får hoppas. Men sen sa han också att det var gott som fan, jag håller dock inte med. Ägggula, socker och sprit. Örk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0