SÄG ATT JAG ÄR DUKTIG

Såja, då har jag precis städat hela ovanvåningen!

Jag har till och med moppat golvet eller vad det heter. Duktigt, det måste ni hålla med om? ;)
Idag ska mamma och pappa ha gäster, så jag kommer förmodligen att vara hos Andree och gömma mig..
Jag längtar tills imorgon, då blir det grillning med massa trevliga människor :) Sånt gillar vi! Jag har räknat allt mitt skrammel  idag, allt jag äger och har är 160 kr. Så det är inte lönt ni fösöker råna mig. Mina 160 kr ska alltså räcka till buss imorgon, systemet, mat och en engångsgrill. Njaa, lite tveksamt på att jag klarar det..

336712-215

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Duktig Hanna :)

2008-05-16 @ 18:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0