NÄ NU JÄKLAR!

För fan! Imorse skulle jag göra frukost, nämnligen fil med flingor, solroskärnor, helt bovete, hallon och banan. Till min förvåning så var mina bananer som jag köpte igår borta! Jag blev lite arg, det var tidigt och jag var hungrig, det är väl allt som behövs sägas? Iallafall så gjorde jag min frukost, fast utan banan.. Vilket inte var samma sak.

Nu såg jag att någon har tuggat upp mina hubba bubba tuggumi som jag också köpte igår! Jag fick ett sjäv! För fan! Jag blir arg, jag kan inte få något själv, som jag själv har köpt!!!!!!! Jag tror det är min syster som har tagit både bananerna och mitt hubba bubba! Iallafall hubba bubbat, jag tror inte mamma eller pappa är så förtjust i stora blå och klumpiga tuggumin.

Dagens i-lands problem - någon har ätit upp bananerna och hubba bubbat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0