GIVE THE GIRL A NAME.

Idag är jag hemma. Jag blev alldreles för uttåkad och fotade Quila. Suddigt foto, hon ville inte sitta still och ville göra vacker tass :D Man ser mina fossingar med på bilden, haha. Imorgon får Quila en kompis, men vi vet fortfarande inte vad den lilla vovven ska heta. Jag vill antingen Nikki eller Chanel, syrran vill Skrållan, mamma vill Maya och Malin, Nikki med föresten, pappa tror jag vill Malin. Bara det inte blir Malin! Jag vill det ska passa med Quila, som Nikki (a)

336712-224

Hahaha! Detta är jag och min lillasyster! Syrran är inte många dagar gammal här inte :D

336712-225

Jag kom just på att jag, Johanna i stort sätt måste åka in till Malmö. Annars kan jag inte ha de kläderna ikväll som jag plannerat. Jag måste nämnligen ha strumpbyxor. Jag vill nämnligen inte visa upp mina sår och blåmärken på benen, hah. Jag har några par, men hur hela är dom föresten? Herregud vilka problem man kan ha då.. FAAN, jag vill inte, orkar inte, har föresten inga pengar. Sen dunkar mitt huvud och jag är verkligen inte sugen på att sätta mig på en skumpig, illaluktande buss för att handla jävla strumpbyxor! Nej, ska kolla om syrran eller mamma har några som jag kan låna, dom ska vara svarta och väldigt tunna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0