DU HAR FIN STAJL GRABBEN

Helgen har varit så jäkla bra så det knappt är sant!

I fredags var vi ett gäng som stack ut. Jag fick visa legitimation för första gången, och surkärringen som skulle se det trodde inte det var jag, hon var sjukt otrevlig, så jag tog en springnota sen haha, vilket jag är väldigt stolt över haha. Senare gick vi till Ice och kb, skit kul att det var så pass många som kom! :D Det var en riktgit lyckad kväll :) Måste tillägga att vi skulle sjunga kareoke, Time of my life, jag kan den låten, men i fredags var den jäligt svår att hänga med till haha.

I lördags kom Kajsa först hem till mig, jag fixade mig och sedan stack vi på förfest. Sen stack vi vidare till slagt.. Efter de stängt gick vi alla som var kvar och käkade hos någon.. Klockan blev mycket, solen sken och folk började åka till jobb.. Vid typ halv 8 stack jag därifrån och tog taxi till värnhem, vid halv 9 tiden kom bussen och jag var på väg hem. Det var ett under att jag inte somnade på bussen :D Det blev verkligen en impuls kväll, och sånt gillar jag :D

Kvällens och nattens härligaste var ju ändå "du har en fin stajl grabben" med en liten touch på kinden, som Baloo i Djungelboken.  Aah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0