VI VANN! BULGARIEN NÄSTA ;)

Igår vann jag och Andree 700 kr på en spelmaskin! Hur sjukt jävla bra är inte det!? :D

Imorgon åker jag till Bulgarien! Jag har börjar packa lite, det är svårt att packa. Man ska inte ha med sig för mycket, för man lever nästan bara i bikini. Men sen på kvällen då? Och när vi ska ut? Tänk om man handlar jätte mycket, då är det bra med mycket plats i väskan. Men tänk om man inte handlar speciellt mycket alls då? Ja, se så svårt det är. Än så länge har jag packat ner 3 klänningar, bikinis, handduk, ett par skor och underkläder.


Kommentarer
Postat av: Helena

Kommer o sakna dig skitmkt!! <3

2008-06-16 @ 20:06:23
Postat av: M

DITT SVIN! Jag vill också åka nu :( men 1,5 månad kvar tills jag trallar iväg :o hihi



Hoppas att ni har det öööövernajs! Va inte för brun när du kommer hem (A) hehe

2008-06-17 @ 10:24:28
URL: http://melindanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0